10 powodów, dla których
warto wybrać program OsOptic

Nowe technologie zmieniają sposób funkcjonowania biznesów w różnych branżach. Dotyczy to także salonów optycznych. Automatyzacja procesów i cyfryzacja dokumentacji staje się koniecznością dla skutecznego konkurowania na rynku. Zarządzasz salonem optycznym? Zastanawiasz się jaki program wybrać? Oto 10 powodów, dla których warto zainteresować się rozwiązaniem OsOptic.

Jak nowe technologie usprawniają wizyty okulistyczne?

OsOptic to program stworzony we współpracy z optykami dla optyków. OsOptic powstał z myślą o kompleksowym usprawnieniu działalności salonu optycznego. Usprawnia procesy operacyjne, procesy związane ze sprzedażą i obsługą Klienta, jak również wizyty okulistyczne. Program jest cały czas rozwijany w oparciu o rzeczywiste potrzeby Klientów i obserwacje optyków.

1: Rezerwacja wizyty on-line

OsOptic umożliwia dokonanie rezerwacji wizyty on-line z dowolnego miejsca i w dogodnym czasie. Jest to szczególnie doceniane przez Klientów w dobie pandemii. Pozwala zapewnić bezpieczeństwo, wpływa na jakość i efektywność obsługi

2: Potwierdzanie wizyt

OsOptic umożliwia automatyczne potwierdzanie wizyt. Zamiast żmudnych telefonów wykonywanych przez pracowników, system wysyła do Klienta SMS. Funkcjonalność ta znacznie usprawnia zarządzanie grafikiem pracy salonu.

3: Baza Klientów

OsOptic umożliwia budowanie bazy Klientów, co znacznie usprawnia proces sprzedażowy. Wystarczy raz dodać Klienta do bazy, a system archiwizuje wszystkie dane. Jest to bardzo pomocne przy realizacji zleceń czy umawianiu wizyt.

4: Generowanie zleceń

OsOptic umożliwia automatyczne generowanie zleceń. Status realizacji zlecenia jest cały czas widoczny w systemie, a Klient jest informowany w przypadku, gdy zlecenie jest zakończone.

5: Wystawianie faktur

Na podstawie bazy Klientów, OsOptic uzupełnia wymagane dane na fakturze. Umożliwia również wysłanie faktury elektronicznie na wskazany przez Klienta e-mail.

6: Historia wizyt

OsOptic umożliwia gromadzenie w jednym miejscu danych na temat wywiadu chorobowego, wyników badań oraz rozpoznani. Specjaliści mają możliwość zapoznania się z historią przed wizytą, a czas wizyty poświęcić na badania i poradę. Dzięki temu mogą obsłużyć Klienta lepiej i szybciej, bez zadawania zbędnych pytań.

7: Formularze diagnostyczne

W OsOptic dostępne są elektroniczne wersje formularzy diagnostycznych. Dzięki temu specjaliści w prosty i szybki sposób dokumentują szczegóły wizyty, badań oraz zalecenia. Program pozwala na wydruk formularza oraz wysłanie go elektronicznie na wskazany e-mail.

8: Zarządzanie magazynem

OsOptic pozwala na zautomatyzowanie procesu składania zamówień oraz wprowadzanie produktów czy materiałów na stan. Umożliwia tworzenie baz produktów, materiałów, dostawców. Wybierając z pozycji dostępnych w systemie, pracownicy w szybki i prosty sposób mogą kompletować zamówienia.

9: Komunikacja z Klientem

OsOptic to skuteczny kanał do informowania Klienta o promocjach, nowościach, wydarzeniach. Dzięki gromadzeniu danych na temat historii wizyt może stanowić punkt wyjścia do budowy programu lojalnościowego lub innych narzędzi marketingowych bazujących na personalizacji.

10: Przyjazny i bezpieczny

OsOptic nie wymaga instalacji. Do zapewnienia sprawnego funkcjonowania potrzebny jest jedynie dostęp do Internetu. Jest intuicyjny i łatwy w obsłudze. Dostępny z dowolnego miejsca 24h na dobę. Zawiera to co rzeczywiście przydaje się w pracy optyka. Żadnych zbędnych funkcjonalności. OsOptic działa na chmurze Azure Microsoft, co zapewnia stabilność i bezpieczeństwo pracy.


Przetestuj bezpłatnie

Nie ma potrzeby instalacji, aplikacja działa w przeglądarce na każdym urządzeniu z dostępem do internetu.
Icon