Nowe technologie zmieniają sposób funkcjonowania biznesów w różnych branżach. Dotyczy to także salonów optycznych. Automatyzacja procesów i cyfryzacja dokumentacji staje się koniecznością dla skutecznego konkurowania na rynku. Zarządzasz salonem optycznym? Zastanawiasz się jaki program wybrać? Oto 10 powodów, dla których warto zainteresować się rozwiązaniem OsOptic.
image: Freepik.comOsOptic to program stworzony we współpracy z optykami dla optyków. OsOptic powstał z myślą o kompleksowym usprawnieniu działalności salonu optycznego. Usprawnia procesy operacyjne, procesy związane ze sprzedażą i obsługą Klienta, jak również wizyty okulistyczne. Program jest cały czas rozwijany w oparciu o rzeczywiste potrzeby Klientów i obserwacje optyków.
1: Rezerwacja wizyty on-line
OsOptic umożliwia dokonanie rezerwacji wizyty on-line z dowolnego miejsca i w dogodnym czasie. Jest to szczególnie doceniane przez Klientów w dobie pandemii. Pozwala zapewnić bezpieczeństwo, wpływa na jakość i efektywność obsługi
2: Potwierdzanie wizyt
OsOptic umożliwia automatyczne potwierdzanie wizyt. Zamiast żmudnych telefonów wykonywanych przez pracowników, system wysyła do Klienta SMS. Funkcjonalność ta znacznie usprawnia zarządzanie grafikiem pracy salonu.
3: Baza Klientów
OsOptic umożliwia budowanie bazy Klientów, co znacznie usprawnia proces sprzedażowy. Wystarczy raz dodać Klienta do bazy, a system archiwizuje wszystkie dane. Jest to bardzo pomocne przy realizacji zleceń czy umawianiu wizyt.
4: Generowanie zleceń
OsOptic umożliwia automatyczne generowanie zleceń. Status realizacji zlecenia jest cały czas widoczny w systemie, a Klient jest informowany w przypadku, gdy zlecenie jest zakończone.
5: Wystawianie faktur
Na podstawie bazy Klientów, OsOptic uzupełnia wymagane dane na fakturze. Umożliwia również wysłanie faktury elektronicznie na wskazany przez Klienta e-mail.
6: Historia wizyt
OsOptic umożliwia gromadzenie w jednym miejscu danych na temat wywiadu chorobowego, wyników badań oraz rozpoznani. Specjaliści mają możliwość zapoznania się z historią przed wizytą, a czas wizyty poświęcić na badania i poradę. Dzięki temu mogą obsłużyć Klienta lepiej i szybciej, bez zadawania zbędnych pytań.
7: Formularze diagnostyczne
W OsOptic dostępne są elektroniczne wersje formularzy diagnostycznych. Dzięki temu specjaliści w prosty i szybki sposób dokumentują szczegóły wizyty, badań oraz zalecenia. Program pozwala na wydruk formularza oraz wysłanie go elektronicznie na wskazany e-mail.
8: Zarządzanie magazynem
OsOptic pozwala na zautomatyzowanie procesu składania zamówień oraz wprowadzanie produktów czy materiałów na stan. Umożliwia tworzenie baz produktów, materiałów, dostawców. Wybierając z pozycji dostępnych w systemie, pracownicy w szybki i prosty sposób mogą kompletować zamówienia.
9: Komunikacja z Klientem
OsOptic to skuteczny kanał do informowania Klienta o promocjach, nowościach, wydarzeniach. Dzięki gromadzeniu danych na temat historii wizyt może stanowić punkt wyjścia do budowy programu lojalnościowego lub innych narzędzi marketingowych bazujących na personalizacji.
10: Przyjazny i bezpieczny
OsOptic nie wymaga instalacji. Do zapewnienia sprawnego funkcjonowania potrzebny jest jedynie dostęp do Internetu. Jest intuicyjny i łatwy w obsłudze. Dostępny z dowolnego miejsca 24h na dobę. Zawiera to co rzeczywiście przydaje się w pracy optyka. Żadnych zbędnych funkcjonalności. OsOptic działa na chmurze Azure Microsoft, co zapewnia stabilność i bezpieczeństwo pracy.