OsOptic - Program dla optyków

Intuicyjne, kompletne i bezpieczne
oprogramowanie dla optyków

Poznaj możliwości programu OsOptic stworzonego we współpracy z optykami
dla właścicieli i pracowników salonów optycznych.

Zarządzasz salonem optycznym?

Szukasz sprawdzonych sposobów, które pozwolą Ci usprawnić pracę
i zautomatyzować codzienne czynności?

Poznaj możliwości programu OsOptic stworzonego we współpracy z optykami dla właścicieli i pracowników salonów optycznych. OsOptic to koniec ręcznego wypisywania zleceń, katalogowania danych czy żmudnych telefonów. Z OsOptic zwiększysz efektywność swojego salonu, jak również zadowolenie Klientów i pracowników.

Program OsOptic:
  • intuicyjny i łatwy w obsłudze, nie wymaga instalacji
  • dostępny z dowolnego miejsca 24h na dobę
  • skrojony na miarę potrzeb optyków, bez zbędnych funkcjonalności

Poznaj możliwości programu dla optyków OsOptic.
Generowanie zleceń

W OsOptic w sposób automatyczny wygenerujesz zlecenie. W każdym momencie masz możliwość podglądu statusu. Jak tylko zlecenie jest zrealizowane, system powiadomi Twojego Klienta, że okulary są gotowe do odbioru.

Baza Klientów i historia wizyt

Program dla optyków OsOptic umożliwia tworzenie bazy Klientów. Wystarczy, że raz dodasz Klienta do bazy, a system zarchiwizuje wszystkie dane. Gromadzenie danych w systemie jest bezpieczne. Dane są przechowywane w jednym miejscu i w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa.

Prowadząc bazę Klientów masz możliwość tworzenia historii wizyt. Dzięki temu buduje się długotrwała relacja i przywiązanie Klienta do Twojego salonu. Pracownicy po zapoznaniu się z historią, mają możliwość obsłużyć Klienta lepiej i szybciej, bez zadawania zbędnych pytań.

Analiza częstotliwości wizyt w salonie da Ci również możliwość bardziej dokładnego planowania grafiku.

Rezerwacja wizyty on-line:

OsOptic umożliwi Twoim Klientom dokonanie rezerwacji wizyty on-line z dowolnego miejsca i w dogodnym czasie. Klient uzyska pewność, że zostanie obsłużony w ustalonym terminie, nie będzie musiał czekać w kolejce. Wpływa to na oszczędność czasu, komfort obsługi i bezpieczeństwo (COVID-19) zarówno Klienta, jak i personelu Twojego salonu.

Program dla optyków OsOptic pozwala na automatyczne potwierdzanie wizyt. System wysyła SMS do Klienta, Klient potwierdza lub odwołuje wizytę. Dzięki tej funkcji usprawnisz zarządzanie grafikiem pracy salonu oraz swoich pracowników.

Formularze diagnostyczne

Z programem OsOptic usprawnisz badania jakie prowadzone są w salonie optycznym przez specjalistów. W OsOptic dostępne są elektroniczne wersje formularzy diagnostycznych, z których korzystać mogą lekarze, optometryści i okuliści. Dzięki tej funkcji, specjaliści w prosty i szybki sposób udokumentują szczegóły wizyty, przeprowadzonych badań oraz zaleceń dla Pacjenta. OsOptic umożliwia wydruk formularza oraz wysłanie go elektronicznie na e-mail wskazany przez Pacjenta.

Program OsOptic sprawi, że wizyty oraz badania będą odbywać się sprawniej. Umożliwi katalogowanie historii wizyt i badań, jak również tworzenie indywidualnych kart Pacjenta.

Wystawianie faktur

W OsOptic w szybki i prosty sposób wystawisz fakturę. Wystarczy raz dodać Klienta do bazy i za każdym razem gdy będzie potrzebna faktura, program dla optyków OsOptic uzupełni wymagane dane. W systemie możesz również przesłać fakturę do Klienta w formie elektronicznej.

Komunikacja z Klientem

Dzięki programowi dla optyków OsOptic zyskujesz dodatkowy kanał do komunikacji z Klientem. Mając wgląd w historię wizyt, możesz opracować system lojalnościowy oraz kierować do Klienta spersonalizowane oferty promocyjne. W prosty sposób możesz docierać do Klientów z komunikatem o nowościach, wydarzeniach, zmianach godzin pracy czy szczególnych środkach bezpieczeństwa (COVID-19).

Zarządzanie magazynem

Moduł zarządzania magazynem dostępny w programie dla optyków OsOptic pozwoli zautomatyzować proces składania zamówień na niezbędne produkty i materiały, jak również wprowadzanie ich na stan. Twoi pracownicy oszczędzą czas, gdyż w prosty sposób będą mogli z pozycji dostępnych w systemie kompletować zamówienia, gromadzić informacje na temat dostawców czy edytować dane w przypadku gdy zajdą jakieś zmiany w zamówieniu.

Bezpieczeństwo danych

Program dla optyków OsOptic działa na chmurze Azure Microsoft. Zapewnia to stabilność pracy aplikacji. Dane niezbędne do prowadzenia działalności, w tym baza Klientów, wizyt, badań, dostawców, są scentralizowane i bezpieczne. Masz do nich dostęp z dowolnego miejsca 24h na dobę.


Nie czekaj! Przenieś swój salon optyczny do chmury z programem dla optyków OsOptic


Przetestuj bezpłatnie

Nie ma potrzeby instalacji, aplikacja działa w przeglądarce na każdym urządzeniu z dostępem do internetu.
Icon